ВОСХИТУВАЧКИ ФАКТ: На 23 јули 1983 година, на „Еир-Канада 143“ – летот снемало гориво на 12 километри. Новиот авион Боинг 767 бил само на половина пат од патувањето од Монтреал до Едмонтон, кога системот за предупредување на авионот зазвучил во пилотската кабина, што укажувал на проблем со горивото на левата страна. Пилотите секако претпоставиле дека пумпата за гориво се расипала и го исклучиле алармот. Но, неколку секунди подоцна се појавил вториот аларм за гориво, проследен со силен звук, а потоа двата мотори гладни за гориво се стишиле. Очигледно, ова ги шокирало пилотите и ги исплашило 63-те патници.

Без моќта на моторот, поголемиот дел од инструментите на кокпитот се празни, оставајќи само неколку основни батерии. Сè уште неверувајќи дека авионот можел да остане без гориво, пилотите се труделе да ги рестартираат моторите. Кога виделе дека ова е залудно, тие почнале да ги пребаруваат графиконите за било која лента за слетување во рамки на далечина што ќе биде доволно долго за да се приспособат на брзо опаѓачкиот авион. Тие се свртеле кон најблиското место за слетување, затворената воздухопловна база во Гимли, Манитоба, 32 километри далеку. Она што пилотите не го знаеле било дека паднатата писта била користена тој ден како лента за тркање и била полна со автомобили, кампери и луѓе.

Без регуларна моќност на моторот, хидрауличниот управувач станал многу тврд. Капетанот Боб Пирсон извршил тежок маневар со страничен лизгач за да го постигнат тивкото спуштање на авионот на пистата. Додека ја спуштал главната опрема од 767, капетанот застанал на сопирачките. Тогаш тркалото на носот се распаднало, испраќајќи искри летајќи околу 90 метри во воздухот, така што авионот се запалил на пистата. Шокираните гледачи, тркачи и деца на велосипеди се растрчале насекаде, чистејќи ја пистата. Чудесно, екипажот бил во можност безбедно да го следи џамбовиот авион и никој не бил повреден. Следната истрага покажала дека некој го пребродил товарот на горивото. Канадските авиокомпании неодамна го усвоија метричкиот систем на местото на царскиот систем.

Потребна е моќ да лета авион во синото небо. Таа, исто така, го овластува христијанинот да „оди достојно за Господа“. Ако резервоарот за гориво е празен и моторите не работат, ќе слетате надолу како Гимли Глидер. За среќа, пилотите на летот 143 безбедно слетале. Но, колку луѓе ќе се срушат и ќе изгорат затоа што не се исполнети со силата на Светиот Дух?

КЛУЧЕН БИБЛИСКИ ТЕКСТ
„Затоа и ние, од оној ден кога го чувме тоа, непрестано се молиме и сакаме да се исполните со познание на Неговата волја во секоја мудрост и духовно разбирање, та да постапувате достојно за Бога, угодувајќи Му во сѐ, принесувајќи плод во секое добро дело и да растете во познанието на Бога.“ (Колосјаните 1:9.10; Библија)

Pin It on Pinterest